dilluns, 19 de novembre de 2018
Rambla de la Font, 26, Fondarella - 25244
Telèfon: 973 60 00 82 Fax:

29/08/2018

FESTA MAJOR

FONDARELLA 2018

Dijous, 30 dagost

L´Ajuntament i el Club Esportiu Fondarella organitzen la 5a PEDALADA DE FESTA MAJOR.

És obligatori portar casc, roba i calçat adequats. Els menors han d´anar acompanyats d´un adult. La sortida serà a les 18.00 h, al davant del bar de les piscines.

En tornar, hi haurà un sopar a la zona esportiva, que consistirà en una sardinada.

Us hi podeu apuntar al bar de les piscines.

Divendres, 31 dagost

GUARNIM ELS BALCONS.Fem volar la imaginació i donem la benvinguda a la Festa Major, i que caminant pels carrers del nostre poble es pugui copsar l´ambient de festa i alegria.

A les 18:00 h, al camp de futbol, PARTIT que enfrontarà al Cadet del Fondarella C.F. contra el Bellpuig.

A les 20:00 h, a la pista de pàdel PARTIT DEXHIBICIÓ amb els entrenadors de Dakirol Pàdel.

A les 22.00 h, a la plaça de lAjuntament, ESCALA EN HI-FI 2018, amb l´actuació de petits i grans.

A continuació, els DIABLES ARF de Mollerussa ocuparan els nostres carrers i els ompliran de llum i foc.

Tot seguit, a la pista esportiva, en concert: LA COSA NOSTRA, grup de versions format per joves amics  i estudiants de música. El seu propòsit és fer festa, i sobretot, fer gaudir de la bona música. Amb ells gaudirem, des del rock clàssic i català, fins a la rumba, el pop, el Ska i molts més estils!

En acabar el concert, la festa continua....., hi haurà DISCO MÒBIL.

Dissabte, 1 de setembre

A les 10.00 h, al pantà de Fondarella, hi haurà el tradicional ESMORZAR POPULAR.

Els veïns de Fondarella podran recollir al lloc de lesmorzar els tiquets que demanin per a ells i els seus convidats. Els forasters sense cap relació amb els veïns de Fondarella podran adquirir els tiquets.

A les 16:00 h, SÚPER TOBOGAN URBÀ, música + aigua + velocitat = diversió assegurada

A les 16:00 h, al camp de futbol PARTIT que enfrontarà als Infantils del Fondarella C.F. contra lAtlètic Segre i a les 18:30 h, el partit que enfrontarà als juvenils de Fondarella C.F. contra La Bordeta C.

A les 19.00 h, a la Capella de Sant Sebastià, obrim les portes a l`EXPOSICIÓ: IDENTITAT I TERRITORI, a càrrec de Robert Martí Ripoll. Lexposició hi romandrà tot el cap de setmana.

A les 19.00 h, inici de la XXXVIII CASSOLA DE PAGÈS.

A les 21.30 h, SOPAR DE GERMANOR. I tot seguit, LO PAU DE PONTS i ball amb el DUO PEP I Mª JOSE.

A partir de les 00.30, al recinte de les piscines, ALOHA PARTY amb el DJ. JORDI BALAGUÉ i DJ. FLASHER

La disco mòbil més hawaiana. La Festa ALOHA PARTY, inclou decoració tropical, inflables XXL, animació zumba, efectes especials, video-projeccions, sorpreses i regals per a tothom, photocall, fotògraf professional i animador.

Diumenge, 2 de setembre

A partir de les 10.00 h, al pàrquing de la zona esportiva,  TROBADA dels amics dels tractors de Ponent.

A les 11.30 h, a la plaça de l´ajuntament sortida de la  CERCAVILA amb els Capgrossos i la Gegantona de Fondarella.

A les 12.30 h, a la pista esportiva, els CASTELLERS DE LLEIDA, que actuaran per mostrar l'esplendor de les construccions humanes que tan impressionen arreu de mon.

De les 17.00 h a les 20.00 h, a la Plaça Unió, hi haurà CUCANYES per a tots els petits i berenar amb pa, vi i sucre.

A la mateixa hora, MOSTRA DE PASTISSOS DE FESTA MAJOR. Tots els pastissos delaboració pròpia obtindran una gratificació de 10 ¬. Els pastissos es repartiran per berenar entre tots els assistents.

A les 20.30 h, a la pista esportiva, SESSIÓ LLARGA DE BALL, amb la orquestra EXCELSIOR.

Dilluns, 3 de setembre

De les 10.30 h a les14.30 h ,  a les piscines municipals, PARC AQUÀTIC, tobogans, inflables, pista americana, barques, flotadors, minigolf....

A les 12.00 h, MISSA DE FESTA MAJOR musicada per la cobla CIUTAT DE MANRESA.En acabar, adoració de la relíquia i cantada dels GOIGS en lloança a Sant Sebastià.

A les 13.00 h, a la pista esportiva, BALLADA DE SARDANES amb la cobla CIUTAT DE MANRESA.  En acabar, soferirà a tots els assistents un Vermut de Festa Major.

A les 17.00 h, a la zona esportiva, SÚPER TUMÀCATS, el nou espectacle  de lacompanyia dels Més Tumàcat.

Tot seguit, FESTA DE LESCUMA.

A les 18.30 h, a la pista esportiva, GRAN CONCERT amb lorquestra SELVATANA.

A les 20.00 h, SESSIÓ LLARGA DE BALL i fi de Festa Major amb la mateixa orquestra.